Canon EOS 750D + 18-200mm iS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 750D + 18-200mm iS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Danni76 19-11-2017

Canon EOS 750D

Geschreven voor: Canon EOS 750D + 18-200mm iS

Als beginnende fotograaf heb ik dit toestel gekocht om er wat meer mee te kunnen doen als alleen de standaard vakantie-kiekjes maken. Een toestel met ontzettend veel mogelijkheden. Het ligt goed in de hand, lekker stevig. Om de mogelijkheden nog beter te kunnen gaan benutten heb ik een basis cursus fotografie gedaan, waardoor ik nog beter gebruik kan maken van de verschillende instellingen v.w.b. ISO, diafragma en sluitertijd. Met dit toestel krijg je, als je die drie onderdelen een beetje onder de knie hebt, echt super mooie resultaten. Het kantelbare display is helder en omdat het touchscreen is, werkt het super makkelijk. Ook de wifi is handig. De film optie heb ik nog niet gebruikt (ik zie dit echt als een fototoestel, niet als camera). De zoomlens die erbij zat is een must. Ik verwacht hier de komende jaren in ieder geval veel mooie foto's mee te gaan maken!

Pluspunten

• Toestel ligt stevig in de hand
  • Kantelbare display
  • Fijne zoomlens
  • Gebruiksvriendelijk
  • Kwaliteit foto's

Minpunten

• Nog niet ontdekt